EN ENKEL FRÅGA

DAGENS ANDRA BLOGGPOST

När jag påbörjade denna blogg så lade jag ut ett kort filmklipp varge vecka. Det var alltifrån Joel Osteen till kathryn kuhlman. Om du uppskattade dessa filmklipp så får du gärna ge mig en komentar om detta, så jag vet om jag ska fortsätta med detta eller inte.

Om blogghelande

Jag har en stark längtan i mitt hjärta att predika Guds ord för alla folk. Predika om vad Gud kan och vill göra i ditt liv.
Det här inlägget postades i INFORMATION. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till EN ENKEL FRÅGA

  1. Mai-L. skriver:

    Hei.Jeg ble veldig berørt av å se Kathryn Kuhlman her inne på din blogg.Gud hadde jo en stund minnet meg på henne og jeg tenkte å se videoen .Særlig ordene: ” i beilive in miracles because i beilive in God ” hadde jeg hørt en stund i mitt indre. Så når du la ut en link til henne ble det som nok en bekreftelse på hva Gud sa til meg 🙂
    Kan jo hende du kunne legge inn en video link når du føler deg ledet til det.
    Jeg vet ikke, men jeg ble i alle fall veldig velsignet en gang 🙂

    Gilla

    • blogghelande skriver:

      Tack för din komentar. Jag kommer nog lägga ut en kort film lite då och då. Kanske på torsdagar, om ingen annan dag passar bättre för mina läsare. Det finns ju så många starka Gudsmän man kan lägga ut film med.

      Gilla

Kommentera

