TV KANAL

Nu finns det en ny flik på min blogg. Den heter TV och är uppe på höger sida på min blogg. Här kan du titta på mitt senaste TV program som heter: ”Hopp För Stunden.” Där kan du även manövrera till min TV kanal på youtube, där finns över 50 korta TV program på ca 5-10 minuter långa. Varje lördag klockan 18 finns det senaste TV programmet ute på min youtube kanal. Du kan även titta på senaste programmet under fliken TV på min blogg

Det senaste nio månaderna har jag lagt ut ett nytt program varje vecka. Jag är nu inne på det fjortonde programmet på den andra säsongen av Hopp För Stunden.

Programmen handlar om vad det heter: ”Hopp För Stunden.” Under mars månad har jag predikat utifrån bibelord då Jesus botade sjuka.

Om du tycker att programmen är bra så får du gärna dela dem på facebook och twitter

 

Om blogghelande

Jag har en stark längtan i mitt hjärta att predika Guds ord för alla folk. Predika om vad Gud kan och vill göra i ditt liv.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

