VISHET GUDSFRUKTAN OCH NÅD

Denna vecka predikar jag om att Gudsfruktan och visdom hör ihop, jag kommer även in lite på Guds nåd. Om du vill titta på veckans program och får detta på e-mail så klicka här. Ni som är inne på min blogg kan se programmet nedan. Känn dig fri att dela detta Youtube klipp på Facebook och Twitter

Om blogghelande

Jag har en stark längtan i mitt hjärta att predika Guds ord för alla folk. Predika om vad Gud kan och vill göra i ditt liv.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

