DU KAN SMAKA AV JESUS SEGER

Hej och välkommen till veckans program. Denna vecka predikar jag bland annat från från Markus evangelium kapitel 4, jag talar om att de stormar du inte näpser dem kommer du att ta dig igenom. Om du får denna bloggpost så kan du titta på veckans program genom att klicka här. Ni andra kan se predikan nedan.

I måndags predikade jag en skriven blogg om de gåvor som Gud lagt på din insida. Gå gärna in och läs denna skrivna predikan och låt Guds ord forma dig till det han har planerat för dig. Guds planer för oss är oftast långt högre än våra egna förvaltningar. Du kanske har drömmar att göra vissa saker för Gud. Låt dessa drömmar blomstra och ge liv till andra människor. Din dröm kanske inte blomstrar efter en kvart, men fortsätt ändå göra det Gud har lagt inom dig. Om du vill läsa denna predikan. Klicka här.

 

 

 

Om blogghelande

Jag har en stark längtan i mitt hjärta att predika Guds ord för alla folk. Predika om vad Gud kan och vill göra i ditt liv.
Det här inlägget postades i YOUTUBE. Bokmärk permalänken.

Kommentera

