JUBILEUM PROGRAM 100

I dag lägger jag här ut de två senaste programmet i programserien ”Hopp För Stunden” Förra veckan predikade jag om att Jag är bor på din insida. Om du vill se den predikan klicka här.

Vill du se och lyssna på den senaste predikan där jag predikar om ”Tro  som förändrar” klicka här. Detta program är för övrigt ett jubileums program. Jag har nu lagt ut 100 program i programserien ”Hopp För Stunden. Du som är inne på min blogg kan se båda programmen där med det senaste programmet överst.

 

Om blogghelande

Jag har en stark längtan i mitt hjärta att predika Guds ord för alla folk. Predika om vad Gud kan och vill göra i ditt liv.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

