DIN FIENDE ÄR LIVRÄDD FÖR SENAPSKORNET PÅ DIN INSIDA

Välkommen till veckans program av ”Hopp för stunden” Denna vecka fortsätter jag att predika om tro. Vill du se den första predikan i denna predikoserie gå till min hemsida och klicka på fliken web tv. Denna vecka predikar jag bland annat om att din fiende är livrädd för senapskornet som Gud har lagt på din insida. Om du får detta på e-mail och vill se veckans predikan klicka här. Ni andra kan se veckans program nedan.

 

Om blogghelande

Jag har en stark längtan i mitt hjärta att predika Guds ord för alla folk. Predika om vad Gud kan och vill göra i ditt liv.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till DIN FIENDE ÄR LIVRÄDD FÖR SENAPSKORNET PÅ DIN INSIDA

  1. Carin Olsson skriver:

    Ett senapskorn räcker… Tack för din predikan/Carin

    Gilla

Kommentera

