ETT SENAPSKORN RÄCKER

Denna vecka fortsätter jag för tredje veckan i rad att predika om tro. Denna gång är titeln ”Ett senapskorn räcker.” Jag ska göra vad jag kan för att innan veckans slut hinna skriva ned hela eller delar av denna predikan i skriven form. Gud har gett mig en syn som jag delar i veckans program som också kommer komma i skriven form. Om du vill se denna predikan så kan du klicka här. Eller på min blogg kan du se den under denna text.

Om blogghelande

Jag har en stark längtan i mitt hjärta att predika Guds ord för alla folk. Predika om vad Gud kan och vill göra i ditt liv.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

