SAMHÄLLS INFORMATION

Jag vet att många av er som läser min blogg brukar titta på den kristna tv kanalen kanal 10. Jag fick i sommar veta att Viasat som sänder Kanal 10 har ändrat kanal plats från kanalplats 102 till kanal plats 137. Så om du vill fortsätta titta på kristen tv prova slå in kanal plats 137. Sprid gärna denna information på twitter Instagram facebook

Alltså om du vill titta på svenska kristna program på viasat, prova med kanal plats 137

Om blogghelande

Jag har en stark längtan i mitt hjärta att predika Guds ord för alla folk. Predika om vad Gud kan och vill göra i ditt liv.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

