Dagsarkiv: maj 1, 2021

VAD TRON EGENTLIGEN ÄR

Jag minns att jag som ung tonårskille inte förstod så mycket av Guds ord. Jag inser ju mer jag studerar Guds ord hur lite jag egentligen kan och vet. En sak jag under många år inte förstod var vad tro … Fortsätt läsa

Lämna en kommentar

JESUS GÅR FORTFARANDE OMKRING

Jesus har inte slutat att gå omkring och göra under. Jesus är fortfarande en problemlösare. Jag tror Jesus gett mig och dig olika gåvor. En del är duktig på att skriva böcker, andra på att bygga hus. Medan andra älskar … Fortsätt läsa

Lämna en kommentar

JAG MÖTTE LIVETS TUFFA SIDA

Före du läser hela blogg inlägget vill jag berätta en sak för dig. Jag är inte den där personen som aldrig haft problem eller mött motstånd i livet. Ibland har jag förlorat all hopp om räddning. Livet går i olika … Fortsätt läsa

Lämna en kommentar