RÄDDNINGSAKTIO

Psaltaren 68:21 Gud är för oss en Gud som frälsar, hos Herren Herren finns räddning från döden.

Nej, jag skriver inte om en auktion där jag kan köpa bäddsoffor, bord och stolar. Jag skriver om det uppdrag som Jesus fick av sin fader.

Frälser betyder räddar. Jesus plan var och är att komma hit till jorden för att betala det slutgiltiga priset för min och din frälsning

Du kanske nyss fått ett tufft besked. Du vet inte om du orkar läsa mer, jag skriver kort.

Jesus dog på ett kors för att ge dig liv. Jag har blivit botad från migrän, exem, skolios, ledbesvär och många andra problem. Jesus vill göra dig frisk. Låt mig be en bön som du kan läsa högt. Bön nedan.

Jesus jag ber att du ska göra mig frisk från (sjukdom/handikap/skador. Jag tar emot mitt mirakel just nu.

Vill du att jag och mina vänner ber för dig. Maila mig på blogghelande at Gmail.com

Om blogghelande

Jag har en stark längtan i mitt hjärta att predika Guds ord för alla folk. Predika om vad Gud kan och vill göra i ditt liv.
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar