HUR BLIR ÅR 2021

Så har vi nu gått in i ett helt nytt år. Året som vi kommer kalla för 2021. Jag förstår att många av mina följare haft ett tufft år. Detta året har kommit att kallas för denna tids svåraste år. Många av er har varit svårt sjuka, flera av mina läsare har förlorat nära vänner och anhöriga i vår tids mest grymma och hänsynslösa virussjukdom. Men vi får inte ge upp. Jag vill utmana dig att fästa blicken framför dig, där framme i horisonten ljusnar det. Du och jag klarar av detta. Tillsammans med Jesus så besegrar vi denna pandemi.

När jag bad för år 2021 så upplevde jag en stilla viskning inne i mitt inre. Jag upplevde hur Jesus manade fram tre enkla enkla ord i mitt hjärta. ”A Fabilous Year” på mitt modersmål blir det ”Ett Fantastiskt År”

Jag påstår inte att du inte ska kämpa detta år. Jag menar inte heller att vi aldrig mer behöver kämpa. Men en sak är säker. Året vi just gått inn i, det kan bara bli vad du och jag gör det till.

Så gör 2021 till ett fantastiskt år. Ett år med målmedvetna mål, med nya utmaningar och nya segrar. Vi kan göra 2021 till ett helt fantastiskt år.

GOTT NYTT ÅR

GOTT NYTT FANTASTISKT

Om blogghelande

Jag har en stark längtan i mitt hjärta att predika Guds ord för alla folk. Predika om vad Gud kan och vill göra i ditt liv.
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar