LEV LIVET FULLT UT

Jag vill just nu vill jag uppmuntra dig att inte tappa taget om ditt liv. Gud har planerat att både jag och du ska leva ett långt liv. Det kanske inte blev som du tänkt i livet, men vet du vad? Det kan bli mycket mycket bättre.

Så lita på den Gud som skapat dig, han kan och vill föra dig genom till fullständig seger.

Fäst din blick på Jesus, och låt han leda dig där du bedjande går fram.

Ordspråksboken 9:11 Ty genom mig skall dina dag bli många och dina levnadsår år förökas.

Det är genom Jesus dina dagar ska bli många. Det kanske inte ser ut som om du ska klara livhanken. Men Jesus älskar dig, han vill att du ska leva alla dina dagar fullt ut.

Han som skapat dig och mig, himlen och jorden. Han har inte tappat kontrollen. Han vet faktiskt fortfarande hur många hårstrån du har på ditt huvud.

Han som råknat alla dina hårstrån är Herre över livet. Han ska hjälpa dig genom till fullständig seger.

Om blogghelande

Jag har en stark längtan i mitt hjärta att predika Guds ord för alla folk. Predika om vad Gud kan och vill göra i ditt liv.
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar